Робити відкриття – це наука. Робити вигляд, що робиш відкриття, – мистецтво. Процес наукових відкриттів – це по суті, неперервна втеча від чудес. Альберт Ейнштейн

готуємось до ЗНО

Зовнішнє тестування проводиться з метою визначення як учень:
·         встановлює зв’язок між явищами навколишнього світу на основі знання законів фізики та фундаментальних фізичних експериментів;
·         знає та вміє застосовувати основні поняття, закони, правила, закономірності та формули курсу фізики середньої загальноосвітньої школи;
·                  порівнює загальні риси і суттєві відмінності фізичних явищ та предметів;
·         використовує  теоретичні знання під час розв'язування задач;
·         володіє практичними уміннями та навичками: складати план дій щодо виконання експерименту, користуватися вимірювальними приладами, обробляти результати дослідження (читати прості електричні схеми та графіки, складати таблиці, визначати похибку), робити висновки щодо отриманих даних;
·         знає принцип дії простих пристроїв та вимірювальних приладів на основі фізичних уявлень;
·         аналізує графіки залежностей між фізичними величинами;

·         правильно використовує одиниці фізичних величин.

  Методичні рекомендації щодо підготовки учнів до ЗНО

1.      Динамічно вивчати програмовий матеріал з фізики, що передбачає розвивальну мету.
2.      Актуалізувати знання з вивченого матеріалу.
3.      Ознайомлювати учнів з програмовими вимогами ЗНО з фізики.
4.      Демонструвати випускникам всі форм тестових завдань.
5.      Застосовувати тестування в навчальному процесі. Проводити, по можливості, домашні самостійні, контрольні роботи із використанням тестів. Це сприятиме виробленню в учнів навиків роботи з тестовими завданнями.Важливо привчати учнів виконувати завдання не лише правильно, але й швидко, щоб максимально наблизити їх до умов, у яких випускники працюватимуть під час зовнішнього оцінювання. Слід знайомити учнів з алгоритмами виконання тестових завдань різних форм, аналізувати результати тестування, виявляти типові помилки й визначати шляхи їх усунення.
6.      Звертати увагу учнів на формальну сторону заповнення бланків. Зокрема, позначення правильної відповіді закритого завдання  з вибором  - хрестиком; охайне і чітке записування цифр відповіді закритого завдання з короткою відповіддю, згідно встановлених вимог. Знайомити з можливістю виправлення неправильних відповідей в бланку А, користуючись відповідними полями цього бланку (без гумки чи коректора). Звертати увагу на тестовий зошит, який є в «Інформаційних матеріалах»

Немає коментарів:

Дописати коментар

!!!!

Фізика 7 клас: закон Архімеда

Фізика 7 клас: закон Архімеда :